Garancia

Biztosak vagyunk benne, hogy termékeink és szolgáltatásaink színvonalával elégedett leszel ezért erre egyedi garanciát is vállalunk!

Mit vállalunk a garancia keretében?

Az egyedileg legyártott nyomdai termékeinkre 20 év garanciát vállalunk, amely a termék színeire terjed ki. A 20 év garancia feltétele a termék megfelelő használata a termékhez adott használati utasítás alapján. Az átvételt követő fizikai sérülésre nem vállalunk garanciát.

Kérünk, vedd figyelembe, hogy az általunk nyomtatott termékek színhelyes, kalibrált nyomtatási rendszerrel készülnek, de a monitorodon látható színek eltérhetnek a kézhez kapott termék színeitől. Ez a monitorok színhelyességétől, minőségétől függ. Általános otthoni dekorációnál ez szinte biztosan nem okoz meglepetést, de professzionális alkalmazásoknál lehetőséget biztosítunk mintanyomat rendelésre.

Rendelés lemondása

A Wallme termékei a ügyfél igényei alapján készült egyedi gyártású termékek, melyet később nem tudunk újra értékesíteni. Ezért a vásárlás utáni lemondásra nincs lehetőség. Ez a 14 napos Elállási jogra is vonatkozik, mely a jogszabálynak megfelelően nem vehető igénybe az egyedi gyártású termékeknél (45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, 14. pont, 29. paragrafus. A rendelet megtekinthető ide kattintva)

Sérült termék

A garancia a kiszállítás alatt a futárszolgálat miatt sérült termékre is vonatkozik, viszont az átvételt követően sérült termékre nem. Ez azt jelenti, hogy amennyiben sérült terméket szállít a futár és 1 munkanapon belül jelzed nekünk, akkor nem kell bizonyítanod semmit, mi ingyen cseréljük a terméket vagy visszafizetjük a végösszeget.

Ha a futár által szállított csomagoláson a sérülés nyomait tapasztalod (szakadás, hajlott doboz, csörög…), akkor kérd a futártól a jegyzőkönyv felvételét. Ezzel segítségünkre lehetsz a kártérítési ügyintézésben. Amennyiben a futár már elment, akkor lehetőleg még az átvétel napján keress fel bennünket!

Fontos tudnod, hogy minden ilyen esetben extra költség nélkül pótoljuk és újra szállítjuk a sérült terméket, amennyiben az átvétel napján jelzed nekünk telefonon vagy e-mailben.

A csomag átvételétől számított 2 munkanapot követően már nem fogadunk el sérüléssel kapcsolatos reklamációt, ez esetben az ár visszatérítésre és ingyenes cserére nincs lehetőség.